Vissza a főoldalra  
 
 
 
   Keresés  
KüldetésünkGalériaSzavazás
Híreink
 
 
Ügyfélbarát lesz a váci főposta
Másféléves levelezés hozott eredményt
2017.08.23.
Többszöri levélváltással tarkított, másféléves sürgetés után pozitív választ kapott a Vácért Lokálpatrióta Egyesület elnöke a Magyar Posta Zrt-től: a jelenlegi tervezési folyamat után jövőre végre megújulhat és ügyfélbarát belső kialakítást kaphat a váci központi postahivatal!

 

Ferjancsics László először 2016 tavaszán fordult a cég illetékeseihez, továbbítva mindazon panaszokat, észrevételeket, javaslatokat, melyekkel a váci lakosok a tarthatatlan helyzet miatt megkeresték őt. Ilyen volt a bizalmas ügyintézés hiánya, a zsúfoltság és a hosszú várakozási idő. A helyi lokálpatrióta képviselő a gondok orvoslása érdekében többek között az ügyfélfogadás modernebb (több helyen már alkalmazott sorszámos) megoldását javasolta, illetve a polgárok számára komfortosabb, áttekinthetőbb belső kialakítást szorgalmazott.

Felvetette azt a lehetőséget, hogy a zsúfoltság csökkentése és az érintettek kényelme érdekében (illetve a parkolási gondok miatt), a lakóhelyhez közelebbi deákvári vagy az alsóvárosi postán lehessen felvenni az eredménytelen kézbesítés után csak a központi hivatalban átvehető ajánlott küldeményeket. A városatya egyúttal érdeklődött, hogy mindezen fejlesztések, felújítások érdekében szükség van-e városunk önkormányzatának segítő lobbizására.

A Magyar Posta Zrt. mind a tavalyi megkeresésre, mind a külső homlokzat felújítási aktualitása kapcsán idén márciusban megismételt levélre udvarias, ám elutasító választ küldött. Ebben a lehetőségek és objektív feltételek hiánya miatt nem tartották kivitelezhetőnek a javaslatokat.

Mivel azonban a tapasztalatok továbbra is azt mutatták, hogy a váciak számára sok nehézséggel, idegeskedéssel és feleslegesen elhúzódó idővel jár a postai ügyintézés, Ferjancsics László augusztus elején — nyomatékosítva a polgárok kérését — ismét elküldte javaslatait. Amelyek most már nagyrészt pozitív választ váltottak ki!

A levélre az ügyfélszolgálati igazgató — megköszönve az ismételt jelzést és az igények továbbítását — kifejezte, hogy a cég elsődleges célja az ügyfelek bizalmának, elégedettségének megtartása, a polgárok által tapasztalt hiányosságok orvoslása. Tájékoztatta a lokálpatrióta elnököt, hogy az ügyféltéri rekonstrukció tervezése várhatóan ez év végéig befejeződik. A belső tér felújítása a 2018-as beruházási és kivitelezési tervek részét képezik.

„Megelégedettséggel tapasztaltam, hogy az ország egyik legnagyobb szolgáltató cége konstruktívan, polgárbarát módon viszonyul a lakosság panaszainak megoldásához. Úgy hiszem, megerősítést kaptam arra nézve, hogy érdemes felkarolni a váciak jogos igényeit és nem szabad meghátrálni, ha — akár kényelemből vagy forráshiányra hivatkozva — ezeket esetleg megoldhatatlannak ítélik az illetékesek. Sajnos, a tértivevényes levelek városrészi átvételét még nem vezeti be a posta, de remélem majd erre is sor kerülhet.” — értékelte a pozitív fejleményt Ferjancsics László képviselő, a Vácért Lokálpatrióta Egyesület elnöke.



Vissza az előző oldalra
 
   
 
Figyelmébe ajánljuk
Balesetveszélyes 21 váci játszótér
Tojnak a testületi utasításra
Tovább...
Törölték a köztartozásmentesek adatbázisából Petőt
Az adóhatósághoz fordulhatnak az alpolgármester ügyében
Tovább...
Fördős titkolt és megsemmisített
Bírósági ítélet: nem titkolható a jegyzőkönyv
Tovább...
 
             
Kapcsolat | Felhasználási feltételek
A Vácért Lokálpatrióta Egyesület hivatalos honlapja. Minden jog fenntartva. Copyright © 2011